Wydarzenia z życia przedszkola

2023
JESTEŚMY DELFINKAMI :) Minął pierwszy tydzień roku przedszkolnego. Maluszki zostały pasowane na przedszkolaki i delfinki :) . Ustaliliśmy zasady panujące w naszej grupie tworząc grupowy kodeks. Dzieci codziennie pracują już z materiałem Montessori oraz mają zabawę z jęz...
2023
CYBERNIOK ZDOBYTY! Cóż to była za wyprawa! Dziś Misie i Tygryski wybrały się na górską wyprawę. Dzielnie podążaliśmy szlakiem, podziwiając piękną przyrodę ⛰. Daliśmy radę... zdobyliśmy Cyberniok. Na drogę powrotną wybraliśmy szlak, prowadzący nad zaporę w Wapienicy. To...
2023
ZABAWA Z MATEMATYKĄ :) W przedszkolu, po wakacyjnej przerwie rozpoczęły się zajęcia przybliżające wiedzę matematyczną naszym Misiom i Tygryskom :) Dzieci bardzo ucieszyły się z powrotu tych zajęć. Nie ma to jak świetnie się bawić, a jednocześnie zdobywać nowe, bardzo p...
2023
ROZPOCZĘCIE ROKU PRZEDSZKOLNEGO 2023/2024 :) Dziś przywitaliśmy wszystkich po wakacjach i rozpoczęliśmy rok przedszkolny. Każda grupa zrobiła to w swój wyjątkowy sposób :). To będzie rok pełen przygód i dobrej zabawy. Witamy w przedszkolu!
2023
OSTATNI TYDZIEŃ ADAPTACJI :) Za nami ostatni wakacyjny i adaptacyjny tydzień. Nasze maluszki czują się w przedszkolu coraz swobodniej. W minionym tygodniu dzieci poznały materiał Montessori w naszej sali oraz przygotowywały się powoli do rytmu dnia, jaki będziemy mieć j...
2023
ŻABKI I MISIE NA TORZE SANECZKOWYM W ostatni dzień wakacji Żabki i Misie wybrały się na wycieczkę. Pełni sił wspięliśmy się na Dębowiec, aby skierować się w stronę toru saneczkowego. Każdy zjazd był bardzo udany. Później kontynuowaliśmy zabawę na placu zabaw, żeby do ko...
2023
OSTATNIE WAKACYJNE PODRYGI TYGRYSKÓW :) W ostatnim czasie Tygryski skupiają się przede wszystkim na wakacyjnej zabawie. Bardzo lubią spędzać czas w ogródku, nawet gdy straszy deszczem :). Dzieci wiedzą, że wrzesień zbliża się wielkimi krokami, dlatego powoli przygotowuj...
2023
JESTEŚMY W KOMPLECIE . W zeszłym tygodniu dołączył do nas ostatni maluszek. Mamy już całą grupę Delfinków . Przed nami ostatni tydzień adaptacji i rozpoczniemy rok przedszkolny . Korzystając z tego, że jesteśmy wszyscy razem uczymy się już chodzenia w parach i poznajemy...
2023
MISIE NA WYCIECZCE GÓRSKIEJ Wczoraj dzielne Misie wybrały się na górską wycieczkę do Chaty Wuja Toma. Radośni i pełni energii pokonywali strome szlaki. Kilka razy zatrzymali się na małą przekąskę, a u celu wycieczki zjedli zasłużoną szarlotkę. Pycha! Wszyscy poradzili...
2023
ŻABKI I TYGRYSKI W ŚWIECIE INŻYNIERII :) Dzisiaj Żabki i Tygryski miały okazję zamienić się w małych inżynierów. Dzieci dowiedziały się ciekawostek na temat prądu oraz mogły same odkrywać jak ten prąd właściwie działa :) . Każda grupa sama robiła projekt, którego celem...
2023
WAKACJE U ŻABEK Żabki w czasie wakacji duuużo odpoczywają. A robią to oczywiście, głównie biegając i szalejąc . Spędzamy czas również na rysowaniu, grach planszowych i zabawie z wodą. Ostatnio udało nam się też zebrać i spróbować pomidorów, które samodzielnie wyhodowa...
2023
MISIE I TYGRYSKI NA BASENIE :) Co jest najlepsze na wakacyjne upały? Oczywiście, że WODA i to zimna :) . Misie i Tygryski nie tracąc czasu, pojechały dziś na otwarty basen w Strumieniu. Tam mogły do woli szaleć i chłodzić się w zimnej wodzie :) . Zazdrościmy Wam tego dn...
2023
CO SŁYCHAĆ W NAJMŁODSZEJ GRUPIE :) W Delfinkach ciągle trwa czas adaptacji. Rozstania z rodzicami stają się coraz łatwiejsze, choć niektórzy potrzebują jeszcze troszkę czasu, aby poczuć się z nami swobodnie :) . Jutro poznamy już ostatniego nowego maluszka :) . Upalny c...
2023
NOCOWANKA POD NAMIOTAMI :) Przygotowania do naszej nocowanki zaczęliśmy już wczoraj rano, rozkładaliśmy namioty, dmuchaliśmy materace, wybieraliśmy miejsca do spania :). O 17:00 zaczynaliśmy naszą biwakową przygodę :). Niestety przywitało nas oberwanie chmury, ale nikt...
2023
ŻABKI NA BŁONIACH Dzisiaj żabki wybrały się na wycieczkę. Dzielnie przeszły leśnym szlakiem aż na Błonia. Na miejscu były same atrakcje. Pobawiliśmy się na placu zabaw i zjedliśmy przepyszne lody. Nawet nie zdążyliśmy się zmęczyć więc następnym razem zaplanujemy coś tr...
2023
TYGRYSKI W CHACIE WUJA TOMA :) Dziś Tygryski wyprały się na wycieczkę górską. Ruszyły z Brennej, aby dotrzeć do Chaty Wuja Toma w Szczyrku. Idąc trasą pełna pięknych widoków, dzieci mogły dowiedzieć się wiele ciekawostek na temat tamtejszych lasów. Na szczycie czekało n...
2023
DZIEŃ WODNY W PRZEDSZKOLU :) Korzystając z upałów☀️,dziś w naszym przedszkolu urządziliśmy sobie zabawy wodne :) . Najmłodsi dopiero oswajali się z takimi zabawami,ale Żabki, Misie i Tygryski znając już wszystkie nasze wodne atrakcje, szalały na całego :) .
2023
NASZE MALUSZKI :) Naszych najmłodszych przedszkolaków ciągle przybywa. Jeszcze dwa tygodnie i będziemy w komplecie :). Niektóre maluszki czują się już wspaniale w przedszkolu i pomagają nowym kolegom i koleżankom odnaleźć się w przedszkolnym świecie. Większość czasu spę...
2023
WAKACYJNE ZABAWY TYGRYSKÓW Tygryski korzystają z wakacyjnego czasu. Spędzają aktywnie czas w ogrodzie, graja w najrozmaitsze gry, a niektórzy nauczyli się nowych umiejętności takich jak szydełkowanie .
2023
ŻABKI I SCOOBY-DOO NA TROPIE Wakacyjny czas żabki spędzają na poznawaniu różnych fikcyjnych postaci. Tym razem był to Scooby-Doo. Wspólnie czytaliśmy opowiadania o tym zabawnym piesku. Opowiadaliśmy sobie kim jest detektyw, rozwiązywaliśmy różne zagadki i zadania. Pomo...
2023
MISIE I PYSZNY SOK OWOCOWY :) Ostatnio Misie postanowiły przygotować zdrowy sok owocowy. Zanim przystąpiliśmy do pracy, zapoznaliśmy się z urządzeniem do robienia soku, czyli sokowirówką oraz z zasadami bezpiecznego korzystania z niej. Umyte i pokrojone owoce wrzucaliśm...
2023
ADAPTACJI CZAS... :) Każdego tygodnia do naszego przedszkola dołączają nowe maluszki. Tworzy się grupa Delfinków. Rozstania z rodzicami bywają jeszcze ciężkie, ciągle się poznajemy i odnajdujemy w nowej sytuacji. Panie delfinkowe robią wszystko, aby nasze maluszki dobr...
2023
TYGRYSKI W GÓRACH I NAD JEZIOREM Ostatnimi czasy dużo podróżujemy przede wszystkim po Polsce... dotarliśmy do naszych pięknych gór i jezior... wiemy już jak odpoczywać bezpiecznie i jak się dobrze bawić! :)
2023
JESTEŚMY ŻABKAMI! W ostatnich dniach żabki przechodząc do nowej sali musiały pożegnać niektórych swoich przyjaciół. Bardzo wesoło spędziliśmy ostatnie chwile razem, ale niestety trzeba było się rozstać . W nowej sali jako nowa grupa zorganizowaliśmy sobie kolejną zabawę...
Lipiec
2023
WAKACJE U MISIÓW, A RACZEJ TYGRYSKÓW :) Sporo czasu spędzamy w ogrodzie :), ale żeby jeszcze bardziej umilić sobie czas wakacji upiekliśmy pyszne, maślane ciasteczka. Rozmawialiśmy też o roślinach jadalnych i niejadalnych. Poznaliśmy grzyby, które najczęściej pojawiają...