Wyprawa Tygrysków na Klimczok.

piątek, Październik 12, 2018

Grupa Tygrysków wybrała się na górską wycieczkę. Wyjechaliśmy z przedszkola autobusem wcześnie rano. Po dotarciu do kolejki sprawdziliśmy kolor szlaku i trasę jaką mamy przejść. Wyjechaliśmy kolejką, dotarliśmy do schroniska Szyndzielnia i zrobiliśmy przerwę na drugie śniadanie. Zdobyliśmy pierwszy szczyt - Szyndzielnię. Wyjście na Klimczok już nie było takie proste. Zrobiliśmy kilka przerw, ....ale w końcu szczyt Klimczok nie miał szans i musiał się poddać. Okazało się że na obiad trzeba dojść do schroniska Klimczok, które wcale nie jest na górze Klimczok, tylko trzeba zdobyć sąsiedni szczyt :-). Na obiedzie nikt nie marudził. W trakcie powrotu przez przełęcz okazało się że to świetne miejsce do zabawy w chowanego. Niestety musieliśmy wracać, bo zaczęło się robić późno i w cieniu było coraz chłodniej. Zmęczenie dawało się nam już mocno we znaki. Ale w słońcu było gorąco i musieliśmy się znów rozbierać :-). Mamy nadzieję, że spotkanie z górami się podobało i nasze dzieci będą często wracać na szlaki w każdej wolnej chwili w przyszłości. Takiego słońca i nieba nie ma nawet w Alpach.